fb_pixel

יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

מפרגנות: הכירו 3 דיג'יי לחתונה שעושים לנו את זה

יש משפט שאומר שאם אתה אוהב מישהו, תעשה הכל כדי שהוא יידע זאת. אז עשינו. עולם החתונות רווי בתחרות, צלמים, דיג'אים, מעצבי אירוע, מפיקים, וזה עוד לפני שאמרנו מילה על אולמות אירועים. ובתוך כל הרוויה, בחרנו 4 דיג'אים מוכשרים שאנחנו אוהבות, כי cause there's enough love to go round 

כוכבת עולה כי היא פשוט מעולה – הכירו את די ג'יי יערה גולדמן
מי אני?
 יערה גולדמן, בת 33, במקור מושבניקית  (לכן כנראה שלא תראו אותי יותר מדי עם נעליים) והיום גרה ביפו עם לירון בת זוגתי, והחתולות שלומצי, קיסיי וגרשון. הננוצ'קה היה המקום הראשון שבו הבנתי שאני רוצה לתקלט, והראשון שנתן לי את הצ'אנס. הפלירטוט שהתחיל כזמני הפך לקבוע, ומצאתי את עצמי יותר ויותר נשאבת לעולם שכולו dSoundClou, וזאת במקביל ללימודי כסטודנטית לפיזיותרפיה, המקצוע בו חשבתי שאעסוק בגלגול הזה, לפחות. 


ומה קרה אח"כ?
מפה לשם מצאתי את עצמי מתקלטת באופן קבוע בפאבים ובמסיבות, עד שזוג החברים הראשון שהתחתן בבריכה של המושב ביקש שאבוא לנגן. דבר הוביל לדבר, ומצאתי את עצמי מתקלטת ביותר ויותר חתונות ואירועים, והבנתי שאני כנראה נשואה לפלירטוט הזה יותר משחשבתי. מאז, אני מנגנת בחתונות של אנשים שאוהבים את המוזיקה שלהם טובה, מחברת, אמיתית ועם חיוך ענק מאחורי העמדה. בנוסף, מתקלטת גם בפסטיבלים (סאנביט, גרובסטוק) ובאירועים שונים בקהילת המידברן. בימים אלו עובדת על  Tour בחו"ל לקראת השנה הבאה.

מה השיר שאת תמיד מוצאת  את עצמך מתקלטת בחתונה?
אני אוהבת לתקלט כל מוזיקה שעושה לי טוב בלב ובבטן, והיא יכולה להיות מכל ז'אנר.  כל טראק לגופו. לאחרונה שמתי לב שרוב השירים שמדברים אלי משלבים בין כמה עולמות - למשל הודי עם נגיעות אלקטרוניות - טראקים צבעוניים הם טראקים מעניינים.לפני כמה זמן אמרה לי מישהי  שאם יש שיר שמאפיין אותי בתקלוט , זה כנראה "Hollaback Girl" של גוון סטפני- וואלה, מוזר שלא שמתי לב לזה עד היום אבל אני לגמרי מבסוטה על האבחנה הזו: אוהבת את השיר הזה בזכות העובדה שהאינטרו שלו כל כך חזק ועצמאי (לעולם לא ממקססת אותו על ביט של שיר אחר),  בזכות ה Vibe  המתריס אבל עם קריצה, וכמובן  C Part במסגרתו כל הקהל מאיית יחדיו את המילה "Banana". מה צריך יותר מזה?















עם איזה שיר יוצאת מהחופה?
 וואלה, קצת מוזר לי לעשות ספוילר לחתונה שלי - אבל בתור בחורה שהייתה סטרייטית עד לפני כמה שנים ובסוף מתמסדת עם אישה אחרת, נראה לי שהבחירה  הטבעית תהיה "I kissed a girl and I liked it" .



לתת את הנשמה ואת הלב – הכירו את די ג'יי רועי שפילמן (מליברה מיוזיק)

מי אני?
היי אני רועי שפילמן, בן 29 מנס ציונה ועוד מעט סוגר שנתיים בתור דיג'יי חתונות. הכל התחיל לפני כמה שנים שעבדתי כעוזר דיג'יי של האחת והיחידה (ומורה גדולה עבורי) מיכל גפן. במהלך העבודה עם מיכל נחשפתי לעולם שלם שלא הכרתי: חתונות מגניבות! פתאום כל מה שחשבתי על חתונות השתנה, גיליתי שיש חתונות בלוקיישנים קסומים עם אנשים מדהימים ואווירה של שמחה מטורפת, בדגש על מוסיקה מיוחדת ולאו דווקא מוסיקת חתונות חרושה.






















ומה קרה אחר כך?
לאט לאט התחיל לבעור בי הרצון לעשות את זה גם, וכך קרה שלפני שנתיים יצאתי לדרך משלי בעולם החתונות ולאחרונה הצטרפתי לעומרי סמדר ואיתי צור מליברה מיוזיק. הדגש הוא לתת את הלב ואת כל הנשמה לכל זוג. אני בא מתוך אידיאולוגיה שאין נוסחה אחת קבועה לחתונה מבחינת מוסיקה. חתונה לא חייבת להישמע בנאלית ומשעמעת. אני מאמין שהכל הולך כל עוד הוא בטיימינג הנכון וכל עוד הדיג'יי קשוב לרחבה. אני מאוד אוהב ליצור "סלט" בתקלוט שלי, לשלב ולמקסס עולמות שונים של מוסיקה בצורה כזו שתעיף את הקהל ותגרום לשמחה גדולה והתרגשות ברחבה.

מה השיר שאני תמיד מוצא את עצמי מתקלט?
 אני חושב שכמעט אין חתונה שלא ניגנתי בה את האדיט של ליברה לשיר של נינו Shinanay, השיר הזה עם הלחן הקסום שלו תמיד גורם לחיבור שאני מאוד אוהב ברחבה,צעירים ומבוגרים, אשכנזים ומזרחים, כולם אוהבים אותו ותמיד נוצרת אווירה מאוד טובה כשאני מנגן אותו 

אם הייתי צריך לבחור עכשיו שיר כניסה לחופה
 הייתי בוחר את "צעדי" של אבישי כהן


דברים טובים באים בזוגות - הכירו את הצמד בבא גוזמבא



מי אנחנו?
אריאל ורשנר ויאיר קור AKA "בבא גוזמבא". צמד חברי ילדות שגדלו בגוש עציון ומנגנים ביחד מאז שהם זוכרים את עצמם. בעשורהאחרון החלפנו את הגיטרות והתופים במחשב וקונטרולר ובמקום להופיע על במות אנחנו מתקלטים ביחד במסיבות, חתונות ואירועים שונים ומשונים.

מה עוד?
הרקע והפתיחות המוזיקלית שלנו מבילים אותנו לנגן במגוון רחב מאוד של סגנונות אירועים וחתונות: מחתונת שטח במכתש רמון ועד אירוע יוקרתי ומתוקתק ביפו או חתונה של דתיים באולם. באופן כללי אנחנו משתדלים להרגיש בנח בכל סיטואציה, להרגיש ולהיות קשובים ל"קהל" שלנו. אנחנו מאמינים ביופי שבמורכבות,  בשילובים ובדיוק הנכון של הדברים. אומרים שהחיים מורכבים?אז אנחנו כאן בשביל לחגוג את זה"

שיר כניסה לחופה אהוב
"חתונה" בביצוע של ארז לב ארי

                           


שיר שבירת כוס?
"את ואני" של ימן בלוז

השיר שמתקלטים בכל חתונה
 Anvante ledante של המפיק Shantel



רוצים לשמוע עוד מוזיקה טובה? הקשיבו כאן