fb_pixel

יום שני, 11 באפריל 2016

ציף ציף מעל הרציף: הכירו את סטודיו ציפורות לעיצוב, הפקה ומיתוג חתונות ואירועים

עונות החתונות 2016 כבר החלה וזאת הזדמנות מצוינת לארח בבלוג את סטודיו ציפורות. הכירו את השלישייה הלוהטת שעומדת מאחורי הסטודיו לעיצוב, הפקה ומיתוג חתונות ואירועים שיהפוך כל מסיבה לחגיגה של אסתטיקה וטעם טוב. 


נעים להכיר סטודיו ציפורות - עם אהבה אמיתית הולכים למכולת
נטע אפרי וערבה, (aka סטודיו ציפורות) למדו עיצוב גרפי במרכז האקדמי ויצו חיפה והחליטו לשלב את כל הפלז'ר הזה ולהפוך אותו לביזנס. השלושה הקימו את הסטודיו כעסק קטן שחוגג שנה בימים אלו ממש. הסטודיו מציע שירותים של הפקה, עיצוב ומיתוג אירועים וחתונות לזוגות מתחתנים עם קורטוב של מקוריות, אסתטיקה והמון אהבה לחגיגות ולאירועים. 

מה היתרונות והחסרונות של עבודה בצוות?
אחד היתרונות הבולטים שלנו זה שאנחנו משלימים אחד השנייה, גם בחסרונות. למשל לערבה יש קושי עם עמידה בזמנים - אז אפרי מחזיק אותה עם לו"זים ודד ליינים. נגיד אפרי יש טעם מוזר במוזיקה, אז נטע דואגת לגוון עם הפלייליסט. נגיד נטע וערבה נכנסות ללחץ ואפרי מיד מאזן ומרגיע! החלוקה היא כזאת שלכל אחד מאיתנו יש תחום אחריות משלו, אבל את העבודה בפועל אנחנו עושים אותה ביחד, הכי טוב וכיף ביחד!


ספרו לנו על הבקשה הכי הזויה ומופרעת שקיבלתם במסגרת העבודה?
האמת שעוד לא קיבלנו בקשה הזויה במסגרת האירועים, אבל אין ספק שאנחנו מייחלים לכך בכל פעם מחדש. לזוגות מתחתנים נטייה לפחד מעט מהחלומות המוזרים והגדולים שלהם, וחבל כי הכי טוב זה הכי הזוי! היוצא דופן והלא שגרתי מוציא עיצוב שונה עם עשייה אחרת לאירוע

בחרו צמד אהוב? 
בגלל שאנחנו פחות צמד, ויותר שלישייה אז נלך על דסטניז צ'יילד, כי אין על ביונסה! אבל אם בכל זאת תרצו צמד, אז אין ספק שקים קרדשיאן וקניה ווסט - שילוב של לייף סטייל, בגדים יפים, מוזיקה טובה, היפ הופ, עיצוב גרפי, קלילות והתמכרות לסדרה ב-E בזמן שאנחנו מכינים פרחים לאירוע...היי, אל תשפטו אותנו, אנחנו יודעים שגם אתם אוהבים אותם!


איך הולך להראות האביב שלכם?
הרבה נוריות, כלניות ועוד פרחים מעלפים בצבעים בוהקים. אה וכמובן שהמשפחות שלנו הולכות לנצל אותנו בסידורי השולחן חג

מה הטרנדים החדשים בתחום?
הרבה ירוק! צמחים ירוקים נשפכים במגוון סוגים, בולי עץ, נרות גבוהים - פרובאנס. כמו גם גוונים של לבן, ירוק, סגלגל, אדמדם והכל כמובן במראה נקי.אנחנו התחלנו להתאהב בשיטה שנראת גרילנדת עלים- פרוע ומעודן יחד!


מה הטרנד שמתחיל לחלוף בעיצוב חתונות?
הסגנון הכפרי הווינטגי' עםקוביות חציר...זה טרנד שכבר מתחיל לחלוף. 


אם לא הייתם עובדים ביחד עם מי הייתם רוצים לעבוד? 
ערבה: עם מייקל ג'קסון או אייל שני
אפרי: עם ביונסה או מירי מסיקה
נטע: עם הביטלס או אריק איינשטיין


טיפ קטן לאירוע גדול?
הטיפ הכי הכי חשוב הוא לסמוך על הספק שלכם. גלו לו את הרעיונות הכי פרועים שלכם, תפתחו בפניו את הלב, שיבין ויכיר אתכם לעומק, אל תתביישו בדבר. אם בא לכם לעשות חופה באמצע המדבר- לכו על זה. פשוט תשתחררו לקראת החתונה ומה מותר או אסור בחתונה, ותנו לנו לעשות את העבודה עבורכם.


דמות להשראה?
זה קצת קיטשי להגיד אבל את ההשראה שלנו אנחנו באמת לוקחים מכל מקום. אם זה מהקירות בבתים שלנו, מהרחובות של תל אביב או חיפה, ממוזיקה, מקליפים, אבל הכי הרבה מהזוגות שלנוץ. היתה לנו כלה שעוד בשיחה הטלפונית הראשונה שלנו איתה התחילה לספר לנו איך הבית שלה מעוצב, זה עזר לנו עם ההשראה לקונספט שרקמנו לה בחתונה. 


 בואו לצייץ לציפורות שלום באתר >>>
קרדיט צילום: אייל נוי, חגי גלילי ודניאל ישר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה