fb_pixel

יום חמישי, 28 במאי 2015

שירי חתונה: מנחשים מה שיר שבירת הכוס שלך?

מתחתנים בקרוב או סתם אוהבים לשבור זכוכיות? המבחן הבא יעזור לכם לבחור את השיר הכי מתאים להנפת הרגל. אין צורך להצטייד בנייר כסף. 

יום שלישי, 19 במאי 2015

הכירו את אביב וטלי שמצלמים ועורכים יחד סרטי חתונה מרהיבים

בלנד#8 מארח את  אביב וטלי,  צלמי וידאו ועורכים. השניים חולקים זוגיות אישית ומקצועית ומאמינים שסיפור טוב נמצא בכל מקום, צריך רק לחפש אותו. בואו להכיר את הבלנד שלהם מקרוב



מי אנחנו
אנחנו אביב וטלי, צלמי וידאו DSLR ומלבד השותפות היצירתית אנחנו גם זוג נשוי. אנחנו דואגים להיות חברים טובים של הזוגות שלנו ומתוך האינטימיות שנוצרת בינינו אנחנו מקבלים גישה בלעדית לתוך האופי שלהם ומנסים להוציא את זה החוצה בסרטים שלנו.


יתרונות וחסרונות של צמד
כמו בשיר home iswherever I'm with you"  אנחנו מרגישים ברי מזל שיש לנו את אותה עבודה, במיוחד שמדובר באחת עם שעות לא שגרתיות. זה נותן לנו להרגיש נח ולא למהר לשום מקום. אנחנו לא חושבים שהיינו יכולים להגיע למקום שאנחנו נמצאים בו היום אם היינו צריכים להיות בנפרד זה מזו לכל כך הרבה שעות. יתרון נוסף הוא שבאופן טבעי אנחנו משלימים אחת את השני וכל אחד תורם משהו לעסק. טלי באה עם טונות של רגש ואביב מחפש באופן קבוע פריימים אסתטיים, טלי יודעת לאתר את בני המשפחה החשובים ואביב מוצא את הוייב של האירוע באופן טבעי. החסרון היחיד שהצלחנו לחשוב עליו הוא שזה הופך להרגל ממכר להיות יחד 24/7. ברגעים שאנחנו נאלצים לעשות משהו לבד זה פתאום מרגיש מה זה מוזר...



הבקשה הכי הזויה ומופרעת שקיבלתם במסגרת העבודה
היה זוג אחד שביקש שנתלווה אליו לליל הכלולות ונפיק לו קליפ סמי אירוטי וכמה תמונות אמנותיות על הדרך. התלבטנו קצת בהתחלה ואז הלכנו על זה כי אנחנו אוהבים אתגרים. למרבה ההפתעה זה הרגיש לנו כמו חלק טבעי מיום החתונה ולמרות שלא ישנו יותר מיממה זה היה שווה את זה. התוצאות יצאו מטורפות וחבל שאי אפשר לשתף את זה.

איך הולך להיראות הקיץ שלכם?
הקיץ הקרוב הולך להיות בעיקר נטול שינה, המחשבה המקורית היתה לבחור בעצמנו זוגות שנצלם להם את החתונה ושיש בינינו כימיה טובה, יצא שכל הזוגות שפגשו אותנו נכנסו לנו ללב די מהר, זוגות יפים, שנונים ומצחיקים עם גוד וייב, קיץ 2015 יהיה ברובו מגניב וכייפי.




מה הטרנדים החדשים בתחום?
הכנסנולסרטים שלנו מצלמה חדשה שמצלמת סופר סלואו מושן, זה נותן תחושה של מימד חדש, גם צלמים נוספים מהתחום משתמשים במצלמה הזאת וזה פיתח שפה חדשה לסרטים. אחת האופציות שנוספה היא תא וידאו סלואו מושן – בשלב המסיבה אנחנו מרימים רקע לבן וארגז של שטויות כמו קונפטי ופאות וספריי חוטים ובנוסף לסרט מסיבה אנחנו לוכדים משהו שלא עובר בדרך כלל בסרטים – וזו האווירה והוייב של האורחים. זה חלק שלכאורה מנותק מהמבנה הקלאסי של התארגנות-קבלת פנים-חופה-מסיבה אבל הוא מכניס לסרט רגעים שבלתי נפרדים מההרגשה הכללית של האורחים והמשפחות.



אם לא הייתם עובדים ביחד עם מי הייתם רוצים לעבוד?
אביב: אני הייתי מוכן להיות נער מים של טרנטינו. טלי: דוד שלי סבה קירייב הוא צלם קולנוע מהתקופה הסובייטית, זו היתה יכולה להיות סגירת מעגל מרגשת.


מה שיר כניסה לחופה שלכם?
טוב, כאמור כבר התחתנו והתקליטן המעולה שלנו, אבי לאטי, בחר בשבילנו את הקאבר של מטאליקה ל Ecstasy of Gold




טיפ קטן לאירוע גדול?
אנחנו תמיד מציעים לתת לאנשים הקרובים להתעסק בשטויות ופשוט לחוות כל רגע מהבוקר עד הלילה, זה יום שעובר כל כך מהר שחבל לפספס אפילו שניה אחת ממנו.

דמות להשראה ?
דייויד פינצ'ר הוא ללא ספק דמות להשראה של שנינו, מדובר בבמאי ענק שלא מתפשר על שום שוט בסרטים שלו ומצליח לתת טביעת אצבע מאוד ברורה. בין אם זה קליפ של מייקל ג'קסון, סדרת מתח או פיצ'ר הוליוודי – בכל ניתן לזהות את הסגנון הייחודי שלו.





רוצים עוד? בקרו אותנו בעמוד שלנו :  www.djchenandnoa.com