fb_pixel

יום ראשון, 15 ביוני 2014

בלנד3#: הכירו את אביטל וענת שיתעדו את הרגעים המרגשים בחתונה

צילום חתונה לא מה שחשבתכן: הפעם בפרוייקט הבלנד שלנו מתארחות הצלמות אביטל וענתשהסטודיו שלהן מייצר תצלומים נפלאים של רגעים גדולים וקטנים והן מאמינות כי הדרך להגיע לתצלומים הטובים והמרגשים ביותר, היא על ידי השתלבות עדינה ונעימה באירוע. בואו להכיר את הבלנד שלהן מקרוב. 


מי אנחנו?
הסטודיו שלנו שם דגש על ליווי עדין וחם ומעניק ללקוחות שלנו תצלומים נפלאים של הרגעים הגדולים והקטנים כאחד מיום חתונתם. הכרנו אחת את השניה במהלך לימודינו המשותפים במגמת הצילום של בצלאל וגילינו כי אנחנו חולקות את אהבתנו גם לצילום אנשים וגם לסגנון צילומי בעל אופי קשוב אסתטי ומדויק אשר מתאים עצמו לאנשים אותם הוא מנציח.בכדי לייצר תצלומים חד פעמיים כמו האירועים עצמם, אנחנו עובדות בשיתוף והקשבה עם כל זוג בכדי להבין לעומק מה מיחד אותם, ומה הדרך הטובה ביותר להביע ייחוד זה בתצלומים, ולייצר מזכרת יפיפה ומרגשת. שיתוף הפעולה בנינו, אשר מושתת על אהבה לעשייה המשותפת שלנו, ועל הראיה הצילומית המאפיינת כל אחת מאתנו, מאפשר לנו להוציא גם מרגע בודד מספר גוונים רב. אנחנו מלוות את החתן והכלה ביום החתונה באהבה ורגישות רבה, ודואגות גם לכך שכל רגע משמעותי יהיה נוכח ביופי ובעוצמה שלו, וגם לחשיפה של הרגעים הקסומים והאינטימיים שמתחבאים במהלך האירוע ומעניקות על ידי כך לזוג גם זיכרונות שחמקו מהם ביום עצמו.

אנחנו מאמינות כי הדרך להגיע לתצלומים הטובים והמרגשים ביותר, היא על ידי השתלבות עדינה ונעימה באירוע החתונה, ואנחנו דואגות לשמור על נוכחות רגועה וחייכנית, שאינה מפריעה להתנהלות הטבעית של הזוג והמשפחה והאורחים, אלא משתלבות בה, כך שלאופי של כל חתן וכל כלה יש חלק בלתי נפרד מהדרך שבה אנחנו עובדות ולתצלומי החתונה שאנחנו מייצרות.

יתרונות וחסרונות של צמד?
היתרונות הבולטים הם שכל אחת מאיתנו מביאה את הראיה השונה שלה, ואת הדגשים האומנותיים שלה. בנוסף, כל אחת מאיתנו מתחברת לזוגות שלנו באופן שונה, וביחד אנחנו מייצרות חוויה ותוצאה מלאה ומדוייקת לזוגות שלנו. יש בנינו חלוקה כללית והיא משתנה באופן אורגני במהלך החתונה. אנחנו תמיד בקשר עין ומתוך נסיון רב כבר יודעות מי עושה מה ברגע המתאים. החסרון, שהוא גם יתרון גדול מבחינתו, זה שתמיד יש לנו תחרות קטנה במזמן הצילומים. כל אחת רוצה להוכיח לשניה שהיא מצליחה לתפוס אותה כמות של רגעים קסומים, ובאותה האיכות. החסרון היחידי הוא שיש לנו נטיה להפוך פגישות עבודה לסשנים ארוכים של שיחות על מיליון דברים אחרים, כך שלפעמים אנחנו מוצאות את עצמנו פחות יעילות מבחינת זמנים :)




האם העובדה שאתן עובדות כצמד משפיעה על המחיר?
לא. מפני שמספר הצלמים תלויה בכמות האורחים בכל אירוע. תמיד יש אפשרות לקחת רק צלמת אחת, אבל כמובן שמעל כמות מסויימת אנחנו לא ממליצות על זה. 

הבקשה הכי הזויה ומופרעת שקיבלתן בהקשר של צילום חתונה?
אנחנו בדרך כלל נמצאות בקשר מאוד טוב עם הזוגות שאנחנו מצלמות, ויש לנו חיבור אנושי מאוד חזק איתם. לכן הבקשות וההצעות מגיעות באופן אורגני וטבעי ואין לנו היסטוריה של בקשות שהרגישו לנו הזויות. מעבר לכך אנחנו תמיד שמחות להתנסות עם הזוגות שלנו בדברים חדשים, אז בכלל מבחינתנו אין בעיה כזו



הצמד האהוב עליכן
אחד הצמדים האהובים עלינו כרגע הם "לא כוחות", ההרכב המוסיקלי של תמיר מוסקט וגלעד כהנא. מעבר לעובדה שהם מוסיקאים מעולים שעושים מוסיקה מצויינת, ואנחנו מאוד מאוד אוהבות מוסיקה ותמיד מאוד מאוד נהנות בשלב הזה בכל אירוע, אנחנו גם מאוד אוהבות את הקליפים שהם הוציאו בנתיים. יש בהם משהו מאוד מצחיק ומאוד חכם.

איך הולך להיראות הקיץ שלכן? 
עם הרבה עבודה כמובן, ואנחנו מאוד מקוות שלקראת סופו נוכל לצאת לחופשה של שבוע שבועיים מחוץ לעיר

הטרנדים החדשים בתחום?
כרגע יש טרנד מאוד חזק שמגיע מארצות הברית. אנחנו באופן אישי מאוד אוהבות ומחברות לסוג הצילום שמגיע מאנגליה ומאוסטרליה. מדובר בסגנון שעושה שימוש רב באור יותר קונטרסטי ובגוונים יותר רוויים של צבע. 

אם לא הייתן עובדות ביחד עם מי הייתן רוצות לעבוד?
האמת ששתינו היינו שמחות לעבוד עם הצלם האנגלי מרטין פר. הוא אומנם יחסית קיצוני.. אבל יש משהו בעומק של הצבעים שלו ובמבט שלו שמצליח לראות ולצלם את הדברים באופן שונה ומאוד דרמטי. 



טיפ קטן לאירוע גדול?
זו עצה בלב שלם לכל זוג שמתכנן אירוע- תדעו איפה לחסוך ואיפה לא. מאוד חשוב לדעת מה חשוב לכם ולפי זה לתכנן את התקציב. זה נשמע מובן מאליו, אבל זוג שחשובה לו מזכרת מאוד מאוד איכותית מהחתונה שלהם, ומחליט מטעמי חיסכון לקחת צלמת אחת במקום שתיים, יכול למצוא את עצמו בסופו של דבר עם טעם מאוד מאוד מר מאירוע שכולו שמחה. וזה נכון לגבי כל תחום. אם אתם יודעם שחשוב לכם האוכל, או המוסיקה, או העיצוב- שימו שם דגש.

שיר כניסה / יציאה לחופה?
שיר החופה של ענת היה  tonight tonight של ה- Smashimg Pumpkins


דמות להשראה?
יש כל כך הרבה וזה משתנה כל זמן. אנחנו לא מפסיקות להסתכל על אמנים ועל צלמים מסחריים כל הזמן, ולכן גם מקורות ההשראה שלנו משתנים ומתעשרים כל הזמן. כמובן שיש את הצלמים הקלאסים שאנחנו מאוד אוהבות למשל מרטין פר כמו שכבר כתבנו, ואת הצלמות האמריקאיות נאן גולדינג, ודיאן ארבוז. בתחום המקצועי אנחנו עוקבות אחרי מספר צלמים בריטיים ואוסטרליים, ומאוד מושפעות מהסגנון הכללי שמגיע משם.


יום שבת, 7 ביוני 2014

יציאה בשלום:שירים לשבירת הכוס

לא עוד רשימת מכולת בשבירת הכוס. רגע לפני שכל הדודות מנשקות לכם את הלחי עם האודם, רגע לפני שכל החברות לוגמות מהכוס למזל טוב ורגע לפני שנהיה לכם חם ואתם רוצים להתחיל בריקודים - אספנו בשבילכם כמה משירי שבירת הכוס  הכי קוליים שיש. 

טיפקס - גבר רומנטי

Balkan Beat Box - Balkumbia

(Michael Franti & Spearhead - Say Hey (I love you

 Ray LaMontagne - You Are The Best Thing

 Chuck Berry-  you never can tell

Michael Jackson & Justin Timberlake - Love Never Felt So Good

Yemen Blues - At Va'ani

רוצים עוד שירי חתונה? בואו להגיד לנו שלום באתר:    www.djchenandnoa.com